Vásárlás menete

Termék kiválasztása:

  1. A Happy children oldalán a Webshop felületen tudsz terméket vásárolni.
  2. Az egyes Termékkategórián belül található képek megtekintése után tudod kiválasztani a kívánt képet.
  3. A Termék fotója alatt feltüntettük az árat. Ennek ismeretében már dönthetsz a megvásárlásról. Ebben az esetben a kép alatti „Kosárba rakom” gombra kattintva tudsz tovább menni.
  4. A kiválasztott termék bekerült a korárba, annak tartalmát megtekintheted a kép alatti „Kosár ->” gomb, vagy a jobb oldali sávban található „Kosár” gomb megnyomásával.
  5. Lehetőség van további információkat is megtudni, ha a termék képére kattintasz. Itt a képre ránagyíthatsz, további leírást, információkat, és vásárlói véleményeket olvashatsz.
  6. Ha a megvásárlás mellett döntöttél, innen is a rendszer tovább navigál a Kosár felé. Ehhez meg kell nyomnod a „Kosárba rakom” gombot, és a termék bekerült a megvásárolandók közé.
  7. Az oldal újrabetöltődés után egy igazoló csík jelenik meg, rajta a felirattal, hogy a „Kép1 a kosárba helyezve”.

Kosár:

  1. Ezt követően a „Kosár” gomb megnyomásával ellenőrizheted a felületen a kiválasztott és a korsárba helyezett termékeket. Ha valamelyiket mégsem kéred, mert meggondoltad magad, a „X” jellel törölheted a tételt.
  2. Ha változtatni szeretnél a mennyiségen, azt növelheted vagy csökkentheted a darabszám melletti fel-le nyíllal. Utána frissítsd a kosár tartalmát a „Kosár frisssítése” feliratú gombbal.
  3. Ha van érvényes kuponod, azt is itt kell megadnod a beváltáshoz. Írd be a kuponkódot a megfelelő cellába.
  4. A „Kosár” felület tartalmaz minden lényeges információt a teljes vételár kapcsán. Összesíti a megvásárolni kívánt termékek árát, és hozzáadja a szállítás kapcsán felmerülő további díjtételt is. Akció esetén az engedményt levonja és a végén így mutatja meg a fizetendő végösszeget.
  5. A fizetés megtételéhez és a vásárlás befejezéséhez a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával tudsz tovább lépni.

Pénztár:

  1. A „Pénztár” felületen tudod megadni a vásárláshoz szükséges személyi adatokat, rendelkezhetsz a fizetés módjáról és ellenőrizheted még egyszer a megrendelés tartalmát.
  2. A vásárlás nem regisztrációhoz kötött, de ha előzetesen regisztrálsz és megadod az adataidat, akkor a „Pénztár” felületen ilyenkor már nem kell beírnod, azt a rendszer automatikusan be fogja adni. A Főmenüsor „Fiókom” pontjában ezt előtte megteheted személyes adataid kitöltésével. Itt állíthatod be a számlázási és szállítási címet is, amit a vásárlásnál használni szeretnél.
  3. Amennyiben nem regisztráltál, a „Pénztár” felületen töltsd ki a számlázási adatokat.
  4. Telefonszámod és e-mail címed megadása azért kell, hogy a megrendelésről visszaigazoló e-mailt tudjunk neked küldeni, illetve a futár is el tudjon érni a csomag kézbesítésekor, ha szükséges. Ezeket az adatokat ezért kérjük, hogy add meg és írd be.
  5. A számlázási címtől eltérő szállítási cím esetén a jelölőnégyzet bepipálása után lenyíló felületen tudod megadni a kiszállítás pontos helyét.
  6. A „Rendelés jegyzetek” rész a rendelésekkel kapcsolatos megjegyzések beírására szolgál. Ez nagyon fontos része a megrendelésnek, ezért ezt kérjük kiemelt odafigyeléssel kezelni!Amennyiben ugyanis a kiválasztott képen a keresztnevet módosítani szeretnéd, azt itt tudod jelezni. Kérjük ide írd be, milyen névre szeretnéd a képen a feliratot módosítani. Ha a „Rendelés jegyzetek” rész üresen marad, azt úgy tekintjük, hogy egyéb rendelkezés hiányában a képet változatlan formában, az eredeti szöveggel kívánod megrendelni. A kép legyártása ezért e szerint fog megtörténni, utólagos reklamációra nincs lehetőség.
  7. A fizetési módoknál jelöld be a banki átutalást vagy az utánvételt.
  8. Közvetlen banki utaláshoz szükséges bankszámla adatokat a felületen jelezzük. Ezt a rendelés visszaigazoló e-mailben is megadjuk ismételten, ezért ez itt csak tájékoztatásul szolgál. Természetesen, ha mégis felírod innen, az csak jó!
  9. További információt is itt találsz, miszerint az utalás közlemény rovatába fel kell majd tüntetned a megrendelés számát. A megrendelés számát a rendelés elküldését követően a weboldalon is megtalálod a megjelenő felületen a Rendelés szám alatt. Ez a felület csak ilyenkor jeleni meg, jelezve, hogy a megrendelésedet rögzítettük.
  10. A fizetési mód kiválasztása után nincs más teendő, mint megnyomni a „Megrendelés elküldése” gombot. Ezzel a megrendelés megtörtént.

Rendelés elküldése után:

  1. A megrendelés elküldését követően a rendelés szám alapján tudod folyamatosan a megrendelésedet nyomon követni a „A fiókom” főmenüpont alatt a „Rendelések” menün belül. A Sorrend oszlopban #szám azonosító alatt lesznek láthatók az egyes megrendelések, amelyek aktuális állapotáról az Állapot oszlopban szereplő státusz ad információt.
  2. A megrendelést követően visszaigazoló e-mailt küldünk a megrendelésről az általad megadott e-mail címre. Ebben szerepel minden a megrendeléssel kapcsolatos információ. Ezek közül kiemelten fontos átutalás esetén az utaláshoz szükséges banki adatok ismételt megadása.
  3. A visszaigazoló e-mailt követően nem sokkal küldünk egy külön e-mailt is a vászonkép fotójával, amelyet a „Rendelés jegyzetek” rovatban megadott név alapján előzetesen módosítottunk és kérésedre elkészítettünk. Megjegyzés hiányában is csatoljuk a kiválasztott kép fotóját, ebben az esetben természetesen az eredeti formában, változtatás nélkül. Ezt vissza kell igazolnod a küldő e-mail címre (confirmation@happy children.hu), hogy a kép rendben, és elfogadtad.

Fizetés:

Bankkártyás fizetés estén:

  1. Ha elfogadtad a képet, indítsd el az utalást a korábban megadott utalási adatok alapján.
  2. Amennyiben a fenti e-mailre 72 órán (munkanapon belül) belül nem kapunk visszajelzést, úgy abban az esetben úgy tekintjük, hogy a rendelés nem került megerősítésre részedről, ezért visszamondásra került. Erről ezt követően e-mailt küldünk ki részedre, amely tartalmazza, hogy a rendelés visszamondásra került. A rendelést töröljük a rendszerből az adataiddal együtt.
  3. Ha 72 óra (munkanapon belül) elteltével mégis szeretnéd a képet megrendelni, úgy új rendelést kell indítanod.
  4. Ha fizetés megtörtént, a kép legyártását megkezdjük. Az utalás beérkezését követően ez körülbelül 2-3 munkanapot vesz igénybe.

Utánvétel esetén:

  1. Ha elfogadtad a képet, elkezdjük a gyártását, amely 2-3 munkanap alatt megtörténik. Ebben az esetben csak a kép átvételekor kell fizetned. Az utánvétel esetén + 700 Ft díjat számolunk még fel, amelyet a számla végösszege fog tartalmazni.

Kiszállítás:

  1. Ezt követően a képet a GLS futárszolgálattal elküldjük a megadott szállítási címre, amely 1-2 munkanapon belül megérkezik hozzád. A megadott telefonszámon a futár egyeztetheti veled az alkalmas időpontot a kiszállításhoz. Igény esetén elküldjük a csomagazonosítót, amit a GLS ad a csomagnak a feladást követően, hogy ellenőrizhesd, hol jár a csomagod. Ezt a gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes felületen követheted nyomon a csomagszám megadásával.A futárnak már nem kell semmit sem fizetni, csak a küldeményt átvenni. Aláírásoddal igazolod, hogy a küldeményt sérülésmentesen átvetted, további reklamációra nincs lehetőség.
    Ha a csomagoláson mégis sérülés jeleit látod, azt a futárnak kell jelezned, aki közli a további teendőket (jegyzőkönyv, stb.).
  2. Szállításból eredő esetleges megrongálódás esetén a hivatalosan felvett kárjegyzőkönyv alapján tudjuk elkezdeni a reklamációdat kezelni. Jogos reklamáció esetén felvesszük veled a kapcsolatot a továbbiak egyeztetése érdekében. Amennyiben úgy döntesz, hogy szeretnéd a képet, azt újragyártatjuk és elküldjük saját költségen, ez további kiadást számodra nem jelent. Ha úgy döntesz, hogy nem kéred a képet, a megrendeléstől elállhatsz, a vételárat visszautaljuk a számodra.

———————-

A webshopon keresztül létrejött megrendelések lebonyolítására vonatkozó szabályokat a Happy children „Információk” főmenüben található Általános Szerződési Feltételek szabályzata tartalmazza.
A rendelés elküldésével a megrendelő a szabályzatban szereplő feltételeket elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.